System- og tjenesteleverandører som er integrert med Digipost
Vil du tilby Digipost til dine kunder? Bli partner her.

TietoEVRY
Canon
Acos
Enoro
Aditro
Huldt & Lillevik
Strålfors
DIPS
Visma
NETS
PayEx
Orbyt
Brevfabrikken
Concent
21grams
Anita systems
Ekopost

Integrasjon med TietoEVRY

TietoEVRY skaper digitale fortrinn for virksomheter og samfunn. Vi er en ledende aktør innen digitale tjenester og programvare, med lokal tilstedeværelse og globale evner. Våre nordiske verdier og arv danner grunnlaget for vår suksess.

TietoEVRYs hovedkontor ligger i Finland. Våre 24 000 eksperter verden over betjener tusenvis av kunder i privat og offentlig sektor i nær 90 land.

Systemer/tjenester som tilbyr Digipost: ERP systemene Unit4 Business World og Microsoft Dynamics, saksbehandlingsløsningen Public 360°, samt TietoEVRY sin Multikanal tjeneste for dokumentproduksjon og -distribusjon som har Digipost integrasjon for et større utvalg av ulike fagsystemer (som f.eks. TietoEVRY Lån, Unit4 Property Management, Enoro Elwin, CGI Customer, eRate, Choo CRM, Infonova R6, etc...).

For mer informasjon, ta kontakt med din kundeansvarlig hos TietoEVRY, eller send en e-post til:

Integrasjon med Canon

Canonstilbud innen Digital HR bygger på en av markedets beste og mest fleksible ECM-plattform for digital dokumenthåndtering. Med digital post og digital signatur fra Posten vil Canon ytterligere bedre kvaliteten på tjenestene blant annet HR kan yte i organisasjonen.

For oss i Canon handler det om å digitalisere HR og automatisere prosessene innen rekruttering, on-boarding, ledelse og off-boarding. Med avtalen med Posten kan vi nå tilby digital signatur slik at man ikke lenger trenger å skrive ut for å signere dokumenter for så å scanne de inn til videresending eller arkivering. Dermed bidrar vi til å redusere tiden brukt på manuelle arbeidsoppgaver og fokusere ressursbruken på kjerneområden.

For mer informasjon, ta kontakt med salgssjef Business Information Services:

Integrasjon med Acos

Acosleverer løsninger innenfor dokumenthåndtering, portal & selvbetjening og levekår til over 350 private og offentlige bedrifter i Norge.

Acos har utviklet en egen connector som gjør det enkelt å komme igang med forsendelser til Digipost i gjennom Websak.

For mer informasjon, ta kontakt med salgssjef for dokumenthåndtering hos Acos:

Integrasjon med Enoro

Enoro (tidligere Elis) er en ledende leverandør av løsninger innenfor CRM, billing og smart metering til energibransjen i Norden og Europa.

Digipost er ferdig integrert i CRM-systemet ElWin. Dette betyr at du enkelt kan starte å sende ut fakturaer og annen informasjon til dine kunder gjennom Digipost.

For mer informasjon, ta kontakt med Enoro:

  • Stian Lunde Njøsen, Salssjef Ettermarknad, telefon: 577 39 970, mobil: 905 65 694, epost: stian.njosen@enoro.com

Integrasjon med Aditro

Aditro er en ledende leverandør av løsninger og tjenester innen HR-, lønn- og økonomiadministrasjon. Aditro hjelper kundene våre med å utvikle og drifte prosessene sine, slik at de kan skape optimal arbeidsflyt i sitt daglige arbeid.

Tusenvis av kunder i både privat og offentlig sektor stoler på Aditros innovative og omfattende løsninger. Disse løsningene driftes av mer enn 1300 høyt kvalifiserte Aditro-ansatte i Sverige, Finland, Norge, Danmark og Estland.

Aditro har integrert Digipost i lønnssystemene og har dermed lagt til rette for at du enkel skal kunne sende lønnsslipper til Digipost via ditt lønnssystem.

For mer informasjon, ta kontakt med Aditro:

Integrasjon med Huldt & Lillevik

Huldt & Lillevik har snart 30 års erfaring innen lønn og HR, og er i dag Norges mest brukte lønnssystem for små og mellomstore bedrifter. Merkevaren Huldt & Lillevik eies av Visma.

Med Huldt & Lilleviks løsninger er du sikret korrekt lønn, riktig førte reiseregninger og gode rutiner for oppfølging av ansatte.

Huldt & Lillevik har integrert Digipost i lønnssystemene og har dermed lagt til rette for at du enkel skal kunne sende lønnsslipper til Digipost via ditt lønnssystem.

For mer informasjon, ta kontakt med Visma:

Integrasjon med PostNord Strålfors

Nytenkning, erfaring og allsidig ekspertise har satt PostNord Strålfors i stand til å lage effektive kommunikasjonsløsninger til sine kunder. Kombinert med tids- og kostnadsbesparende distribusjonsløsninger kan kunden konsentrere seg om sin kjernevirksomhet.

PostNord Strålfors tilbyr Digipost som en kanal for elektroniske utsendelser av forretningsdokumenter til dine kunder.

For mer informasjon, ta kontakt med PostNord Strålfors:

Integrasjon med DIPS

DIPS ASA er den største leverandøren av systemer for elektronisk pasientjournal til sykehusene i Norge. DIPS visjon er å skape banebrytende IT-løsninger for et effektivt helsevesen, og de har konsern- og rammeavtaler for helseforetakene i Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF og Helse Nord RHF.

Løsningen gjør det mulig for virksomheter som bruker DIPS EPJ å sende epikriser og polikliniske notater til pasienter som er registrert i Digipost. Se Digipost sin dokumentasjon for mer detaljer.

For mer informasjon, ta kontakt med DIPS:

  • Rolf Dahl, Partneransvarlig, telefon: 900 51 922, epost: rda@dips.no

Integrasjon med Visma

Visma Services utfører tjenester innen regnskap, lønn og økonomisk rådgivning. Visma har mer enn 90 regnskapskontorer med over 2.000 ansatte over hele Norden og i Romania.

Visma Services Norge er nå igang med å integrere Digipost i sine lønnstjenester. Hvis du benytter lønnstjenester fra Visma Services, vil du enkelt kunne sende lønnsslipper til dine ansatte via Digipost.

For mer informasjon, ta kontakt med din kundeansvarlig eller kontakt Visma:

Integrasjon med NETS

Nets er en ledende leverandør av betalings-, kort- og informasjonsløsninger i de nordiske landene. Med tjenesten Nets Share tilbyr NETS distribusjon av alle meldingstyper i alle kanaler- enkelt, raskt, sikkert og kostnadseffektivt.

NETS tar totalansvar for distribusjon av dine meldinger og dokumenter til kunder, både digitalt og på papir. Gjennom Nets Share kan NETS nå også tilby Digipost som kanal. Med Nets Share når din bedrift alle digitale og papirbaserte distribusjonskanaler i Norden.

Kontakt Nets for mer informasjon om hvordan din bedrift kan komme igang med Nets Share og Digipost:

  • Herman Røvde, Senior Sales manager, Payment, Information & eSecurity, telefon: 22 89 81 63, epost: herman.rovde@nets.eu
  • Anne Thorstensen, Business Manager, Payment & Information, telefon: 91 86 04 68, epost: anne.thorstensen@nets.eu

Integrasjon med PayEx

PayEx er i dag en av Nordens fremste eksperter på betalinger og betalingsløsninger og har en heldekkende og solid kompetanse på løsninger innen e-handel, mobile plattformer og fysisk handel. PayEx hjelper daglig kunder med alle typer tjenester innen rating og billing, faktura- og reskontrohåndtering, inkasso og kreditthåndtering.

PayEx tilbyr Digipost som en kanal for elektroniske utsendelser av fakturaer til dine kunder.

For mer informasjon, ta kontakt med PayEx:

Integrasjon med Orbyt

Orbyt tilbyr det beste innen elektronisk samhandling. Orbyt er en programpakke med alle komponenter som trengs for å bygge en digital infrastruktur. Dette gir bedrifter tilgang på alle digitale kanaler for distribusjon både i privatmarkedet (B2C), bedriftsmarkedet (B2B) og til det offentlige (B2G).

Orbyt tilbyr Digipost som en av kanalene for utgående forsendelser..

For mer informasjon, ta kontakt med Orbyt:

Integrasjon med Brevfabrikken

Med Digipost og Brevfabrikken sparer virksomheter betydelige ressurser ved å sende både fysisk og digital post direkte fra sine pc-er. Brevfabrikkken tilbyr enkel programvare from gjør det mulig å sende til Digipost fra alle programmer på din pc.

For mer informasjon ta kontakt med Frank Kalvåg i Autolopia:

Integrasjon med Concent

CONCENT utvikler og leverer programvare for innkreving til inkassoselskaper, finansieringsselskaper og det offentlige. Selskapet er markedsledende i Norden innenfor sin bransje. CONCENT er spesialister på IT-løsninger for effektiv inkasso og kredittadministrasjon, digitalisering, robotisering og virksomhetsanalyse. Sammen med våre kunder og strategiske samarbeidspartnere utvikles stadig nye løsninger.

Vårt samarbeid med Digipost er sentralt i distribusjon av krav og god kommunikasjon med skyldnere. Digipost integreres enkelt i våre løsninger og gir kostnadsbesparende og effektiv distribusjon. Og det blir betryggende avsendt.

For mer informasjon, ta kontakt med Stian Forland, Key Account Manager i CONCENT:

Integrasjon med 21grams

21grams er bransjens ledende teknologiselskap, og den største aktøren for distribusjon av både analog og digital post, samt kommunikasjon og betalinger.

Vårt system Addoro kobles enkelt til ditt bedriftssystem, HR-system, CRM system eller lignende programmer. Du kan lage fine dokumenter ved å bruke ferdige maler som er tilpasset profilen din. Dette kan du gjøre på fakturaer, påminnelser, samt kundebrev, DM eller takkebrev. Med Addoro holder du oversikten over utsendingene dine og får tilbakemeldinger ned til dokumentnivå, i tillegg kan du generere statistikk og spore leveringens flyten.

21grams tilbyr Digipost som en kanal for sending av digital post. Du kan enkelt sende fakturaer og annen informasjon til dine kunder gjennom Digipost.

For mer informasjon se https://www.21grams.no/multikanal/ eller ta kontakt med Morten Holterhuset på e-post morten.holterhuset@21grams.com eller telefon +47 485 96 653.

Integrasjon med Anita Systems

Anita Systems leverer verktøy og løsninger for bedre pasientopplevelse sammen med en av Norges sterkeste aktører innen tannhelsebransjen. Anita Systems er en moderne leverandør av løsninger innenfor pasientjournal, CRM, online booking og digitalt helseskjema.

Sammen med Digipost har vi skapt en mulighet for pasienter å motta journal, faktura, innkallinger, informasjon og dokumenter, enkelt og raskt. Vi har også digitalisert kommunikasjonen mellom klinikker i hele Norge for et smidigere og sikrere samarbeid av pasientbehandling.

For mer informasjon se https://www.anitasystems.com eller ta kontakt med Ilham Hussein på e-post ilham@anitasystems.com eller telefon +47 48 42 59 51.

Integrasjon med Ekopost

Ekopost kombinerer utvikling av bærekraftig, digitalisert og mer effektiv håndtering av utgående forsendelser (faktura, påminnelser, innkallinger, lønnsspesifikasjon o.s.v.) med vår lange erfaring fra printproduksjon.

Siden 2015 har vi tilbud selskap, kommuner, regioner og andre organisasjoner en løsning for å effektivisere og forenkle sine utsendelser. Vi er et foretak med fokus på utvikling der våre kunders kommunikasjonsbehov hele tiden er i fokus. Målsetningen er ikke å følge utviklingen, men snarere å lede utviklingen. Derfor lytter vi hele tiden til kundenes eksisterende og kommende behov og utvikler både nye generelle løsninger samt skreddersøm tilpasset hver enkelt kundes behov. Bærekraft, digitalisering og effektivisering er nøkkelord for oss.

For mer informasjon ta kontakt med Ekopost: Pål Nordli, telefon: +47 41 47 01 36